Nowy blog wystartował!

Przepraszam za to, że bardzo długo się nie odzywałem. Powiem wam, że udało mi się przejąć swoją domenę (damianwojcik.pl) i zastanawiałem się co na niej stworzyć. Nie chciałem kontynuować bloga programistycznego – nie czuję się obecnie na siłach ciągnąć takiego tematu, ale jest coś innego co jest mi bardzo bliskie. Od lat interesuję się tym co sprawia, że człowiek ma lepsze życie i chcę pomóc innym, aby odnaleźli swoje pasje.

Sprawdźcie mojego nowego bloga. Jest on pod nowym adresem i dotyka trochę innej tematyki. Z programowaniem nie planuję się rozstawać, ale obecnie skupię się na rozwoju czegoś nowego. Wpasowuje się to w mój cel rozwoju umiejętności programistycznych, wyznaczony na początku tego roku – ogarnę trochę frontend i całego wordpressa. Do programowania obiektowego planuję wrócić po przerwie wakacyjnej.

Kliknij tutaj!

Jeśli chcecie zobaczyć co obecnie słychać u mnie od strony programistycznej to zapraszam na swojego GitHuba!

Pozdrawiam i do następnego wpisu!

Damian

Dodaj komentarz